Review Mabul Inn di Semporna & Arung Hayat Pulau Mabul

Mari kita buat review pasal penginapan.

Mabul inn Hotel Semporna

Hotel ni aku booking di Agoda harga RM70.00 semalam, memang murah! tapi aku tak suka dengan bilik dia! Bilik air dia kotor skit then luar bilik kita ada berbau macam bau sampah! hmmmmm! tak selesa kalau keluar dari bilik!

Aku tengok review & gambar dalam Agoda nampak Ok! sekali hampeh! dengan electricity fault masa kami check in... nak panggil technician kena turun bawah panggil mereka, paip dalam bilik air pun longgar! takde iniciative nak betul kan. Keadaan bilik yang dekat dengan jalan membuatkan bilik tu jadi bising! kedudukan TV pun tak betul! susah kami nak tengok.. dah la 1 channel je yang ada! pftttttt! sangat.

Walaupun banyak kekurangan, kedudukan hotel sangat strategik.. dengan dengan kedai makan & pasar, tapi jauh sikit dengan jeti. Sesiapa yang nak datang ke Mabul & nak stay di Semporna better stay kat tempat lain.

Arung Hayat Mabul

Pakej yang diberi adalah yang termurah, tapi korang kena deal betul-betul dengan management takut termiss-communication macam yang terjadi pada aku! spoil mood tau!

Makanan kat sini memang terbaik! layanan pun ok! bilik pun bersih.. overall is Good!

Tapi........... disebabkan dia dah spoilkan mood aku! makanya better cari tempat lain la, kawan aku cakap dia stay kat Scuba Jeff OK, nak buat DSD ke scuba ke lebih murah & layanan tip top!

Ok tu je nak review!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Persediaan Pesakit Sebelum Menjalani MRI Scan

Perkataan-perkataan yang selalu digunakan dikalangan TTCian

Apa itu Hormon Prolaktin?