Jumaat, 31 Oktober 2014

Tupperware yang menarik untuk November 2014

Hi! aku dah jual tupperware tau skang... so sesapa ade yang berminat leh la beli dengan aku.. nak ansuran atau kutu pun boleh..

Bulan ni banyak promosi yang menarik antara yang sangat memikat hati adalah:

Petal one touch ni.

Petalz One touch Small set (1 set ada 2 biji (950ml) & (2.0L)
Harga 1 set = RM40.00*
Harga 4 set = RM155.00


Limited Edition Moo Moo set (from oversea)

Moo Moo Canister set (1 set ada 2 biji (2.1L) & (500ml)
Harga 1 set = RM79.00
Harga 1 set + 1.3L= RM110.00

Lagi satu promotion yang menarik

Rice Dispenser

Rice Dispenser
Harga 1 biji = RM236.00
Harga 2 biji= RM198.00

Yang aku rasa paling berbaloi adalah RD tu.. so sesiapa berminat nak beli tupperware leh la Whatsapp aku 016-2124055 (zue)... kalau nak buat ansuran or kutu leh gak PM ok. Kalau berminat nak jadi ahli secara PERCUMA or dapatkan RD ni secara PERCUMA pun boleh wassap aku.. ada caranya.

Bagi yang bertanda * tu.. kena cari pembeli lain untuk cukup kan 4 set, tapi apa apa pun boleh bawa berbincang semua bisa di atur.. just wassap k!

6 ulasan:

  1. Do you have the Moo Moo set?

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. Nak warna apa dear? saya de merah je

      Padam
  3. Sy berminat dgn rice dispenser tu...blh dpt rege rm198 tu

    BalasPadam