Sambutan Birthday aku yang ke 30

Umur dah 30 nokkk! tua dah rasanya.. banyak lagi harapan & impian yang belum tercapai di kala umur sudah jejak 30. 

Ok lets start 1st celebration daripada kengkawan TTC aku yang comel, actually aku memang dah terpikir pun yang mereka-mereka ni akan sambut birthday aku.. tapi dengan gaya macam mana still SUPRISE! dorang ni kengkonon arrange birthday untuk abam Adam tapi disebalik tu dorang plan gak birthday untuk aku gak... suweettt sangat!

So tiba la hari pertemuan kami pada 11/10/2014, yang jadi pengajurnya adalah si Zana comel tu.. dia order nasi ayam, sedap tau nasi ayam tu.. then sambut la birthday abam Adam tiup lilin segala.. yang aku ni excited ambil gambar adam. Tengah syok record adam sekali dorang nyanyi lagi skali lagu birthday, aku pun Blurr tapi tetap gak nyanyi lagu birthday huhuhuh! rupanya dorang nyanyi untuk aku... ohhhh!! terharu gilak! Aku mati-mati ingat dorang antar kek ke opis aku.. rupanya tidakkkk.. eheheheh!

Kek yang super duper gojes!
Thank you korang.. korang la tempat aku cerita & luahkan perasaan! cewahhhh! poyo je kann? harap relationship ni akan kekal :)

Sayang korang!

Pada 13/10/2014 giliran sambut birthday kat office plak.. memang biasanya kalau birthday kat office kita boleh pilih kek apa kita nak asalkan within budget! so aku pilih durian cheese cake dari secret receipe.. tak sia-sia pilihan aku.. kek durian ni memang super duper sedapppp! tak nyesal ok! bertambah aku makan... 

Celebrate with other colleague.
Hubby aku bagi apa?? kebiasaanya nya memang dia akan bagi duit kat aku & aku pilih la hadiah apa aku nak. So masa celebrate kat rumah Zana tu dia dah bagi RM100 katanya beli la apa nak beli.. kalau boleh beli la tudung sebab aku kan selalu complaint asyik takde tudung.. so balik dari rumah Zana tu dia teman kan pergi ke Masjid Jamek gi cari tudung katanya.

Lepas seminggu berlalu, aku ada terbaca whatsapp dr seorang member dia tanya pasal perfume.. so aku tanya la kat dia, sekali kantoi dah rupanya dia nak beli perfume tu untuk suprise birthday aku, huhuhu! sekali udah kantoi *laki aku memang jenis senang terkantoi tak pandai simpan rahsia.  So ini la 1st time dia nak buat suprise kat aku, selama aku kenal dia memang tak pernah dia nak buat suprise! so aku rasa suweetttt sangat & patut aku catitkan dalam blog aku. Dia beli kan aku perfume CK one Red... bau nya memang sedap & aku suka sangat!

Hadiah suprise dari hubby ♥♥
So moment moment ni akan aku kenang hingga hujung nyawa.. tq pada semua yang ingat birthday aku *aku tak letak kat FB birthday aku bila. Aku sayang korang semua.. semoga relationship kita akan kekal selamanya.. LOVE UOLssss!


Ulasan

  1. kan best tu sekali sekala kalau hubby buat surprise.hehehe

    BalasPadam
  2. lmbt wish! happy belated besday cintaaaaaaaaaaa! semoga happy2 selalu dgn yg tersayang.... oh sekali dengan ur soul sisters ;) wish u happinessssssss infinityyy~

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Persediaan Pesakit Sebelum Menjalani MRI Scan

Perkataan-perkataan yang selalu digunakan dikalangan TTCian

Apa itu Hormon Prolaktin?